Transport si retururi

Livrarea comenzilor 

Serviciile oferite de www.vegazin.ro se adreseaza exclusiv clientilor din Romania. 

Comenzile dumneavoastră se livrează în toate județele României.

Expedierea coletelor se face cu curier rapid  în cel mai scurt timp prin intermediul firmei de curierat Livrari Online.

Puteti verifica starea livrarii,utilizand AWB-ul primit prin e-mail pe site-urile:

Termenul de livrare este de 48-72 de ore și depinde de stocurile disponibile la furnizori. Nu putem garanta existența în permanență pe stoc a produselor. În cazul comenzilor de produse care nu sunt pe stoc, vă vom contacta telefonic în cel mai scurt timp posibil.

În situația în care colaboratorii noștri ne vor anunța că există posibilitatea întarzierii livrărilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul unui e-mail sau telefonic.

Comenzile inregistrate dupa ora 12 se colecteaza de catre firma de curierat urmatoarea zi lucrătoare.


Taxe de transport (standard)

  • gratuit pentru comenzi a căror valoare este de minim 180 RON
  • 18 RON pentru comenzi cu o valoare mai mică de 180 RON în cazul livrării la domiciliu
  • 15 RON pentru comenzi cu valoare mai mică de 180 RON în cazul livrării în Pachetomat cu preluare personală
  • comenzile peste 300 RON beneficiază de livrare sâmbăta (dacă este cazul)

Valoare transportului si limita peste care transportul este gratuit poate să varieze în funcție de ofertele în curs, special semnalizate în cadrul magazinului online.


Neridicare colet

În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui client comenzile decât cu plata online în avans.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care coletul se întoarce înapoi la noi pentru că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a trece adresa corectă în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi. Returnarea sumei plătite în avans se poate face la cererea expresă a clientului în scris, însă clientul este eligibil a primi suma rămasă după ce vom scădea cheltuielile legate de întoarcerea coletului (acestea fiind suportate de către noi) și de comisioanele bancare sau comisioanele PlatiOnline.

 

Anulare comandă

Comezile pentru care nu ați primit încă e-mail cu status: “Comandă în curs de procesare” pot fi anulate fără nicio taxă suplimentară prin telefon, la nr 0745-071.627.


Politica de retur

Conform OUG 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsele fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, începând cu ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.
Excepție fac produsele alimentare si cosmetice, ce  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform OUG 34/2014 art. 3, aliniatul 3 punctul i), art. 16, aliniatul d) si e) din OUG 34/2014. 

Produsele se returneaza doar daca nu au fost desigilate.

Pentru a returna un produs trebuie să respectați următorii pași:

  • Informare asupra intenției de returnare prin e-mail la adresa office@vegazin.ro
  • Solicitarea trebuie să conțină următoarele informații
    • Nume și prenume
    • Nr comanda și/sau număr de factură
    • Denumirea produsului pe care doriți să o returnați
    • IBAN unde se va face restituirea (pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare)
  • Vegazin.ro va face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificată de client, de către firma de curierat cu care colaborează
  • Pregătirea coletului și predarea către curier. Vă rugăm să ambalați produsul într-o manieră similară cum ați primit-o de la noi
  • Suma achitată de client va fi rambursată în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Din sumă se vor reține taxele de transport aferente întoarcerii coletului (acestea fiind suportate inițial de către noi) și de comisioanele bancare sau comisioanele PlatiOnline.

Model de formular de retur (nu este obligatoriu):

– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.


Costurile returului vor fi suportate de Vegazin.ro în următoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea sau înlocuirea produsului.
  • Coletul deteriorate. Vă recomandăm să refuzați recepția coletelor deterioriate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un process verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, menționând starea coletului în momentul livrării.
  • Livrării unui alt produs decât cel comandat.


Comanda minima este de 50 lei.